Lieve deelnemers, buddy’s en vrijwilligers,
We hebben minder leuk nieuws. Helaas hebben we door de aanhoudende warmte moeten besluiten om Stick Together dit jaar niet door te laten gaan.
Voor velen van jullie zal dit een grote teleurstelling zijn en ook voor ons voelt het als een verschrikkelijk verdrietige beslissing. Natuurlijk hadden we veel liever dit mooiste feest van het jaar wél gevierd! Tegelijkertijd gaat jullie welzijn en gezondheid voor alles en hebben we dit besluit weloverwogen genomen.
Het warme weer vraagt veel van ons allemaal, de brandweer staat op stand-by om uit te rukken voor bos- en heidebranden, de gevoelstemperatuur op het veld is altijd nóg iets hoger dan op de thermometer en de tenten zijn top voor schaduw, maar ook een extra deken van warmte. Wij voelen ons enorm verantwoordelijk voor iedereen die op wat voor manier ook betrokken is bij Stick Together en willen in deze omstandigheden geen onnodige risico’s creëren.
We hopen op jullie begrip én dat we er volgend jaar -als vanouds- weer een mooi feest van kunnen maken.
Heel graag tot dan, bij Stick Together 2027!
Veel liefs,
Team Stick Together




